Teismo raštinė
Vilniaus miesto apylinkės teismo raštinės tikslas – įgyvendinti teisės aktų nuostatas, reglamentuojančias dokumentų valdymą, vykdyti personalo valdymą.
Raštinės uždaviniai yra:
- organizuoti dokumentų valdymą teisme pagal norminių teisės aktų reikalavimus;
- kontroliuoti, kad dokumentai teisme būtų rengiami laikantis teisės aktuose nustatytų reikalavimų;
- teisme įgyvendinti vieningą politiką dokumentų valdymo srityje;
- organizuoti susirinkimus teismo posėdžių sekretorėms, darbuotojams, dirbantiems pagal sutartis.
Raštinė, įgyvendindama jai nustatytus uždavinius, vykdo šias funkcijas:
- paskirsto darbą raštinės darbuotojams, kontroliuoja, kad jis būtų tinkamai atliktas;
- kontroliuoja teismo dokumentuose, taip pat iš kitų įstaigų ir institucijų gautuose dokumentuose nustatytų užduočių ir pavedimų vykdymo eigą;
- kontroliuoja, kad pareiškimai, skundai bei kiti raštai, reikalaujantys raštiško atsakymo, būtų vykdomi laiku;
- rengia teisės aktų, įstaigos rengiamų ir siunčiamų dokumentų projektus, pranešimus, ataskaitas ir kitus dokumentus savo kompetencijos ribose;
- registruoja ir apskaito įstaigos teisės aktus, įstaigos sudarytus ir gautus dokumentus;
- rengia teismo dokumentacijos plano projektą ir kontroliuoja teismo dokumentacijos plano taikymą formuojant bylas;
- rengia raštinės dokumentus perdavimui į teismo archyvą;
- pagal patvirtintą teismo dokumentacijos planą kaupia, sistemina ir saugo dokumentus, susijusius su raštinės funkcijų vykdymu iki jų perdavimo į teismo archyvą;
- sudaro teismo teisėjų budėjimo grafikus ir pateikia juos tvirtinti teismo pirmininkui;
- padeda Kanclerio tarnybai užtikrinti tinkamą personalo tvarkymą teisme: savalaikį personalo klausimais teisės aktų nustatyta tvarka ir terminais duomenų valstybės institucijoms (įstaigoms) teikimą;
- padeda Kanclerio tarnybai organizuoti valstybės tarnautojų vertinimą. Užtikrina siūlymų, įvertinus valstybės tarnautojų tarnybinę veiklą, įgyvendinimą;
- dalyvauja organizuojant konkursus laisvoms pareigybėms užimti;
- užtikrina teismo raštinės antspaudų ir spaudų saugojimą ir naudojimą pagal paskirtį;
- rengia teismo teisėjų darbo statistines ataskaitas;
- konsultuoja darbuotojus dokumentų valdymo klausimais;
- teikia teismo pirmininkui ar teismo pirmininko pavaduotojams pasiūlymus dėl dokumentų valdymo teisme tobulinimo, dėl raštinės darbo gerinimo;
- atlieka kitas jai įstatymų bei teisės aktų priskirtas funkcijas;
- vykdo kitus teismo pirmininko, teismo pirmininko pavaduotojo pavedimus.
Teismo darbo laikas
Adresas: Laisvės pr.79A, LT-05274 Vilnius
Informacija tel. +370 5 262 4589, +370 5 277 9946
El. paštas: vilniaus.apylinkes@teismas.lt
Dokumentų priėmimas:
Dokumentų valdymo ir informacijos biuras
Pirmadienis - ketvirtadienis 7.30 - 17.00
Penktadienis 7.30 - 15.45
Susipažinimas su bylomis:
Pirmadienis - ketvirtadienis 08.00 - 17.00
Penktadienis 08.00 - 15.45
Susipažinimo su bylomis informacija:
tel.: +370 5 262 6053
Švenčių dienų išvakarėse dirbama viena valanda trumpiau.