Skip to content
*total_results*:
*view_all_results*
Lt En
Vilniaus miesto apylinkės teismas
lt
En

Teismo raštinė

Vilniaus miesto apylinkės teismo raštinės tikslas – įgyvendinti teisės aktų nuostatas, reglamentuojančias dokumentų valdymą, vykdyti personalo valdymą.

 Raštinės uždaviniai yra:

  • organizuoti dokumentų valdymą teisme pagal norminių teisės aktų reikalavimus;
  • kontroliuoti, kad dokumentai teisme būtų rengiami laikantis teisės aktuose nustatytų reikalavimų;
  • teisme įgyvendinti vieningą politiką dokumentų valdymo srityje;
  • organizuoti susirinkimus teismo posėdžių sekretorėms, darbuotojams, dirbantiems pagal sutartis.

 Raštinė, įgyvendindama jai nustatytus uždavinius, vykdo šias funkcijas:

  • paskirsto darbą raštinės darbuotojams, kontroliuoja, kad jis būtų tinkamai atliktas;
  • kontroliuoja teismo dokumentuose, taip pat iš kitų įstaigų ir institucijų gautuose dokumentuose nustatytų užduočių ir pavedimų vykdymo eigą;
  • kontroliuoja, kad pareiškimai, skundai bei kiti raštai, reikalaujantys raštiško atsakymo, būtų vykdomi laiku;
  • rengia teisės aktų, įstaigos rengiamų ir siunčiamų dokumentų projektus, pranešimus, ataskaitas ir kitus dokumentus savo kompetencijos ribose;
  • registruoja ir apskaito įstaigos teisės aktus, įstaigos sudarytus ir gautus dokumentus;
  • rengia teismo dokumentacijos plano projektą ir kontroliuoja teismo dokumentacijos plano taikymą formuojant bylas;
  • rengia raštinės dokumentus perdavimui į teismo archyvą;
  • pagal patvirtintą teismo dokumentacijos planą kaupia, sistemina ir saugo dokumentus, susijusius su raštinės funkcijų vykdymu iki jų perdavimo į teismo archyvą;
  • sudaro teismo teisėjų budėjimo grafikus ir pateikia juos tvirtinti teismo pirmininkui;
  • padeda Kanclerio tarnybai užtikrinti tinkamą personalo tvarkymą teisme: savalaikį personalo klausimais teisės aktų nustatyta tvarka ir terminais duomenų valstybės institucijoms (įstaigoms) teikimą;
  • padeda Kanclerio tarnybai organizuoti valstybės tarnautojų vertinimą. Užtikrina siūlymų, įvertinus valstybės tarnautojų tarnybinę veiklą, įgyvendinimą;
  • dalyvauja organizuojant konkursus laisvoms pareigybėms užimti;
  • užtikrina teismo raštinės antspaudų ir spaudų saugojimą ir naudojimą pagal paskirtį;
  • rengia teismo teisėjų darbo statistines ataskaitas;
  • konsultuoja darbuotojus dokumentų valdymo klausimais;
  • teikia teismo pirmininkui ar teismo pirmininko pavaduotojams pasiūlymus dėl dokumentų valdymo teisme tobulinimo, dėl raštinės darbo gerinimo;
  • atlieka kitas jai įstatymų bei teisės aktų priskirtas funkcijas;
  • vykdo kitus teismo pirmininko, teismo pirmininko pavaduotojo pavedimus.

 

Teismo darbo laikas

Adresas: Laisvės pr.79A, LT-05274 Vilnius
Informacija tel. +370 5 262 4589, +370 5 277 9946
El. paštas: vilniaus.apylinkes@teismas.lt 

Dokumentų priėmimas:

Dokumentų valdymo ir informacijos biuras

Pirmadienis  - ketvirtadienis  7.30 - 17.00
Penktadienis                         7.30 - 15.45

Susipažinimas su bylomis: 

Pirmadienis - ketvirtadienis     08.00 - 17.00
Penktadienis                           08.00 - 15.45  

Susipažinimo su bylomis informacija:

tel.: +370 5 262 6053

Švenčių dienų išvakarėse dirbama viena valanda trumpiau.

Naujienų prenumerata