Asmenų aptarnavimas, prašymų ir skundų nagrinėjimas
Prašymų ir skundų nagrinėjimo ir asmenų aptarnavimo Vilniaus miesto apylinkės teisme taisyklės reglamentuoja prašymų ir skundų nagrinėjimą ir asmenų aptarnavimą jiems atvykus į teismą, taip pat jų neprocesinių prašymų, pareiškimų ir skundų priėmimo, nagrinėjimo tvarką bei aptarnavimo tvarką asmenims kreipiantis telefonu.
Nagrinėjant prašymus ir skundus, taisyklių nuostatos taikomos tiek, kiek tų klausimų nereglamentuoja specialieji įstatymai, tiesiogiai taikomi Europos Sąjungos teisės aktai, ratifikuotos Lietuvos Respublikos tarptautinės sutartys ar jų pagrindu priimti teisės aktai.
Su šiomis taisyklėmis galite susipažinti čia.
Taisyklių priedas. Pažyma apie priimtus dokumentus čia
Teismo darbo laikas
Adresas: Laisvės pr.79A, LT-05274 Vilnius
Informacija tel. +370 5 262 4589, +370 5 277 9946
El. paštas: vilniaus.apylinkes@teismas.lt E.pristatymas elektroninio pristatymo dėžutės duomenys: pavadinimas - Vilniaus miesto apylinkės teismas; adresas - 302942160
Dokumentų priėmimas:
Dokumentų valdymo ir informacijos biuras
Pirmadienis - ketvirtadienis 7.30 - 17.00
Penktadienis 7.30 - 15.45
Susipažinimas su bylomis:
Pirmadienis - ketvirtadienis 08.00 - 17.00
Penktadienis 08.00 - 15.45
Susipažinimo su bylomis informacija:
tel.: +370 5 262 6053
Švenčių dienų išvakarėse dirbama viena valanda trumpiau.
Informacija žiniasklaidai:
Teismo pirmininko tarnybos atstovas ryšiams su žiniasklaida tel. +370 5 274 0379 mob. +370 646 12 149 el. p. komunikacija.vmat@teismas.lt